Liikevaihto
Myyntiaika
Myynnin kannattavuus

FENUXIN DIGITAALISILLA MYYNTIVÄLINEILLÄ SAAVUTATENEMMÄN MYYNTIÄ NOPEAMMIN

"OTA KÄYTTÖÖN MYYJILLESI RÄÄTÄLÖITY DIGITAALINEN MYYNTIVÄLINE, JOLLA HE MYYVÄT JA LUOVAT ARVOA ASIAKKAALLE."

"Prosessisi, tavoitteesi ja arvoargumenttisi ovat uniikkeja
- niin tulisi olla myös niitä ja menestystäsi tukevien ratkaisujen.

Organisaatiollesi räätälöity Fenux-ohjelmisto vastaa aina tarpeitasi ja tavoitteitasi (ja usein enemmänkin). Ratkaisujemme avulla saavutat monta tärkeää tavoitetta - kilpailuedun, nopeamman myyntiprosessin, enemmän kannattavaa myyntiä ja tietysti paremman asiakastyytyväisyyden ja –uskollisuuden.

Alla on esimerkkejä sovelluksista, jotka Fenux on toteuttanut. Teemme myös integraatiotyötä Fenux-järjestelmän ja muiden järjestelmien välillä.

Asiakassuhteen johtamisen työvälineet
Analyyttiset tarjoustyövälineet
Toiminnalliset myyntipresentaatiot
Digitaaliset sopimukset ja allekirjoitukset
Liidivälittäjä
Asiakas- ja henkilöstö- kyselyt
Automatisoidut bonuslaskurit
Projekti- ja kampanja- työvälineet
Reaaliaikaiset ja visuaaliset suorituskykyraportit
Hinnoittelu- työväline
Strategiajohdetut asiakas- ja käyttäjärekisterit
Tuoteparien hallinta
Kumppanipalvelujen hallinta
Monipuoliset viestitoiminnot
Asiakas- ja koulutus- tapahtuminen johtaminen
Markkinointijulkaisu- työvälineet

Toteutamme asiakkaillemme myös laadukkaita, helppokäyttöisiä ja näyttäviä mobiiratkaisuja ladattavaksi Google Play ja App Store kauppoihin.

VAKUUTU ESIMERKIN FAKTOISTA YKSI MYYJÄ - MERKITTÄVÄ MYYNNIN MUUTOS, POWERED BY FENUX

Kasvata
aktiivisuutta
Aktiivisuus
Voita isompia
kauppoja
Keskimääräinen kaupan koko
Clousaa
tehokkaammin
Clousaus-%
Myy arvoa,
minimoi alennukset
Alennus-%
Myyntitulos(PER KK PER MYYJÄ)
Aktiivisuus
Powered By
Fenux
20
X
18 000 €
X
22%
X
11%
25
X
24 600 €
X
33%
X
4%
70 488 €
194 832 €

Fenux-ohjelmiston avulla myyjilläsi on enemmän lisäarvoa tuottavaa asiakasaikaa, koska reaaliaikainen tarjoustyökalu helpottaa ja nopeuttaa myyntiprosessia.

Ohjatut, arvomyynnin tarvekartoitukset varmistavat, että myyjäsi kysyvät oikeat kysymykset ja kykenevät muuntamaan asiakashyödyt konkreettisiksi arvolaskelmiksi. Tämän seurauksena myyjäsi saavuttavat isompia kauppoja - ja clousaavat ne aiempaa tehokkaammin. Arvomyynnillä vähennät alennuskeskustelujen painetta ja saavutat paremman hinnan, koska fokus on asiakkaan liiketoiminnan taloudellisissa hyödyissä.

FenuxPalvelupolku

  •  
    Arvoriihi
  • Arvojahti
     
  • Arvomyllyn
    koodaus
  • Arvon välittäjien
    trimmaus
  • Enemmän myyntiä
    nopeammin

OTA YHTEYTTÄ JA SOVIMME KANSSASI ARVORIIHEN

Ari Heiskanen
Head of UX - CEO
+358 40 866 8348
Mikko Sandelin
Head of Analytics - CPO
+358 40 583 2340
Juri Oshujev
Head of Technology - CTO
+358 50 327 2507
Käyntiosoite: Vilhonvuorenkatu 12, 00500, Helsinki
Postiosoite: Sörnäisten rantatie 29, 00500, Helsinki

Uutiset

Fenux tuottaa Digital Sales Promoter (DSP) - ratkaisun Meretek:lle. Asiakaslähtöistä varaosien saatavuutta edistävä ratkaisu tuli tarpeelliseksi Meretek Oy:lle, kun se lähti rakentamaan täyden palvelun varaosabisnestä. Strategisen valintansa johdosta Meretek Oy kykenee ainoana Suomessa tarjoamaan asiakkailleen sekä OE-, tarvike-,että purkuosat. Purkuosissa Meretek tarjoaa asiakkailleen ylivoimaisen suuren valikoiman - noutovarastosta löytyy yli 100 000 ja toimitusvarastosta yli viisi (5) miljoonaa osaa.
UUSIA NÄKÖKULMIA MYYNNIN JOHTAMISEEN. Ari Heiskasen neljäs, ja uusin tietokirja julkaistaan joulukuussa 2019. Kirja tulee sisältämään tuoreita näkemyksiä menestyksekkääseen myynnin johtamiseen. Ari Heiskanen on Fenux Oy:n toimitusjohtaja ja perustajajäsen. Kirjan kansi ja alkusanat on julkaistu nyt. Tutustu niihin.
FENUX VAUHDITTAMASSA GC DENTALin MYYNTIÄ KASVUUN. GC Dentalin kasvun vauhdittajana toimi Fenux Oy:n kehittämä Arvojahti - valmennus- ja konsultointikonsepti. Tutustu Case-kuvaukseen ja sen johtopäätöksiin.
Fenux Oy:n Ari Heiskanen ja Mikko Sandelin toimivat kouluttajina Aalto EE:n Diploma in Professional Sales - Myynnin johdon erikoistumisohjelmassa. Ohjelma on korkealaatuinen kokonaisuus, joka tarjoaa osallistujalle konkreettisia vastauksia eri näkökulmista tuloksellisen myynnin polttavaan kysymykseen: Miten myyn asiakkaalle tulosparannusta?
Digital Business Manager (DBM) tukee kasvun johtamista Hammas Hohde Oy:ssä. Hammas Hohde Oy panostaa niin orgaaniseen kuin yritysostojen kautta tapahtuvaan kasvuun. Orgaanisen kasvun tavoitteellinen johtaminen edellyttää reaaliaikaista raportointia johtamistoimenpiteiden vaikuttavuudesta niin yksilö- kuin toimipaikkatasolla. Samoin Hohteelle on tärkeää nähdä lukujen valossa, miten heidän palvelukonseptinsa realisoi asiakaskokemuksen tuloksiksi ja missä kehittämispotentiaali sijaitsee. Näistä ja monista muista syistä Hammas Hohde Oy otti käyttöön Fenuxin Digital Business Manager –ratkaisun kesäkuussa 2018.
Fenux Oy on tuonut markkinoille ensimmäisen Avoimen applikaationsa - Digital Business Managerin (DBM). Toimialakohtaisesti räätälöitävä DBM-ratkaisu automatisoi taloushallinnon rutiineja ja raportointia sekä tehostaa sopimussuhteiden hallintaa ja vuorovaikutusta. DBM-ohjelmisto on otettu ensimmäisenä käyttöön Suomen Yksityiset Hammaslääkärit Oy:ssä huhtikuussa 2018.
Fenux Oy, analyyttisen arvomyynnin edistäjä ja kehittäjä, selvitti Myynnin maisema.Nyt -kartoituksella suomalaisten yritysten myynnin vastuuhenkilöiden näkemystä oman myyntiorganisaation toiminnasta. Kartoitus paljasti muun muassa, että vaikka asiakkaat ovat arvonälkäisiä, valtaosa myyntiorganisaatioista ei välitä arvoa. Organisaatiot ohittavat arvo-odotukset toimimalla edelleen tuotelähtöisesti ja transaktiokeskeisesti, mikä puolestaan nakertaa niiden kasvun ja kannattavuuden edellytyksiä. Lataa itsellesi Myynnin maisema NYT –tutkimusraportti ja tutustu muihin kartoituksen löydöksiin...
Fenux Oy tuottaa uuden sukupolven arvomyyntiratkaisun Straumann:lle. Fenux Oy tuottaa ratkaisun Straumannille yksinoikeudella Suomessa ja solmitussa sopimuksessa on yksinoikeuden osalta huomioitu ratkaisun laajeneminen kansainvälisesti Straumann-organisaatiossa.
Fenux Oy tuottaa uuden sukupolven myynti- ja asiakaspalveluratkaisun RE/MAX:lle. Fenux ja RE/MAX ovat lisäksi sopineet ohjelmistoratkaisun kansainvälisestä lanseerauksesta tavoitteenaan viedä Suomessa kehitetty ohjelmisto muihin RE/MAX Group:in Euroopan maihin vuoden 2018 alusta alkaen.
Fenux Oy toteuttaa yhteistyössä MIF Oy:n kanssa myynnin johtamisen ohjelman - Murra Ostovalta. Nyt - Analyyttinen arvomyynti. Analyyttinen arvomyynti on asiakaskeskeisen myyntitavan seuraava strateginen askel.
Miksi myynnissä hyväksytään 80%:n epäonnistumisen taso?