Nosta
Liiketoimintasi
Perormointikykyä

Yhdistämme uniikilla tavalla strategian, prosessit,
ihmiset ja datan modernin teknologian avulla

Nopea ja joustava

”Fenuxin ratkaisuilla hallinnoit ja johdat asiakkaittasi ja projektejasi milloin haluat – ja millä laitteella haluat.”

Yksinkertainen käyttää, kompleksisuus kätketty

”Meille käyttäjäkokemus on enemmän kuin yksinkertainen ja viettelevä käyttöliittymä.
Se merkitsee ihmisten, prosessien ja teknologian saumatonta liittoa.”

Ensin ihmiset ja prosessit – sitten teknologia ja työvälineet

”Jokaisen organisaation tulos tehdään aina organisaation ydinprosesseissa.”

Ydinprosessin järjestelmien integrointitarve (Nykytilanne)
Toimialasta riippumatta jokaisen organisaation ydinprosesseissa on kolme vaihetta: 1) Hanki tilaus 2) Täytä tilaus ja 3) Hoida maksuliikenne.
Henkilöstösi onnistuminen asiakaspolun jokaisessa vaiheessa vaikuttaa kumulatiivisesti siihen, millaiseksi asiakkaan kokemus yrityksestäsi muodostuu.
Mutta mitä on tapahtunut digitalisoinnin johdosta monissa yrityksissä?
  • Olemme digitalisoineet ydinprosessimme täyttämällä yhtenäisen asiakaspolun erilaisilla sovelluksilla
  • Tämän seurauksena olemme luoneet kasvavan tarpeen integroida eri sovelluksia toisiinsa varmistaaksemme asiakkaan kokemuspolun saumattomuutta
  • Ylläpitämiemme järjestelmien lukumäärää on kasvanut
  • Samanaikaisesti kustannuksemme ovat nousseet ja monista sovelluksista huolimatta meillä on edelleen sokeita data- ja palvelupisteitä prosesseissa
  • Emme voi nopeasti muuttaa käytäntöjämme asiakaskokemuksen parantamiseksi, koska se edellyttää muutoksia niin moniin sovelluksiin
Ja saavutimmeko digi-investoinneillamme toivottuja tuloksia? Emme, jos esimerkiksi...
  • Työntekijöidemme stressitaso on noussut uusien, erilaisten ja monien digitaalisten työkalujen ansiosta
  • Ohjelmistojen käyttöaste on alhainen työntekijöiden paetessa takaisin joka päiväiseen manuaaliseen työelämään
  • Emme voi luottaa järjestelmien tuottamaan ja yhdistämään dataan
  • Informaatio ei kulje sujuvasti eri vaiheiden ja järjestelmien välillä ydinprosesseissamme
  • Keskenään yhteensopimattomat ohjelmistot pakottavat meidät alisuoriutumaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja hallinnassa
Miksi näin on tapahtunut?
Koska olemme ottaneet harha-askeleen digitaalisessa kehityksessämme. Se on
tapahtunut ensisijaisesti teknologian ehdoilla – ei liiketoiminnan, ihmisten ja prosessien ehdoilla.

Koska haluat yhtenäisen kuvan – et sekasortoa

”Ja tarkemman, reaaliaikaisen kuvan siitä, mikä vaikuttaa liiketoimintasi suorituskykyyn.”

ALL IN ONE YDINPROSESSIRATKAISU
Powered by Fenux
SEKAINEN JÄRJESTELMÄVIIDAKKO

FENUX eLCE (Lead Customer Experience)

Start
Parantaa asiakaskokemusta
Buustaa työntekijöiden tyytyväisyyttä ja työhyvinvointia
Nostaa liiketoiminnan suorituskykyä
Vähentää järjestelmien ylläpitokuluja
End

Teknologinen kosketuspinta

”Me tuemme kaikkia moderneja selaimia ja käyttöjärjestelmiä.”

Asiakkaan ääni!

CEO Pasi Aalto, RE/MAX Finland
Ihmiset viettävät yli kolmanneksen työajan elämästään työssä!

On reilua tarjota heille digitaalinen ratkaisu, joka on helppokäyttöinen, tyylikäs, prosessi- ja asiakaslähtöinen sekä tietysti: aina saatavilla.

"Asiakaspalvelun laatu ja asiakaskokemuksen nostaminen uudelle tasolle tehokkuudesta huolehtien ovat menestyksemme perusta. Uskomme, että välittäjiemme työtyytyväisyys välittyy suoraan asiakaskokemukseen, joka puolestaan kumpuaa työn sujuvuudesta ja prosessien automatisoinnista. Näiden tavoitteiden saavuttamiseksi meidän tulee hyödyntää digitalisaatiota ja tarjota välittäjillemme alan parhaat työvälineet. Fenux Oy:n tarjoamat, myynti– ja palveluprosessejamme virtaviivaistavat, helppokäyttöiset ratkaisut olivat suora vastaus tarpeeseemme."

Heiti Karafin, Regional director RE/MAX Estonia
Aivar Vilbo, Regional director RE/MAX Estonia
Tavoitteenamme on kasvaa!

Haluamme olla Eestin markkinoiden ykkönen kaikilla keskeisillä mittareilla - niin asiakas- ja henkilöstökokemuksessa kuin myös taloudellisessa suorituskyvyssä.

”Tavoitteidemme saavuttamiseksi ymmärsimme, että meidän on lähestyttävä johtamista - strategiaa, ydinprosesseja, ihmisiä, asiakaskokemusta sekä datan tarvetta ja hyödyntämistä – aivan uudella tavalla, ja uusilla digitaalisilla työvälineillä. Muutaman vuoden ajan etsimme ja vertailimme uutta digitaalista ratkaisua globaaleilta markkinoilla, erityisesti Euroopasta, Kanadasta, Yhdysvalloistaja Aasiasta. Ylivoimaisesti parhaan ratkaisun tarjosi Fenux Oy.Heidän ratkaisunsa laajuus, sisältö, työkalut ja ohjelmistoliittymät yllättivät meidät ja järjestelmäasiantuntijamme positiivisesti. Kokemuksemme perusteella Fenux on enemmän kuin teknologiatoimittaja. Heidän kykynsä oivaltaa, paikantaa ja mallintaa toimintatapamme sekä viedä tämä suunnittelutyö digitaaliseksi työvälineeksi on ollut hämmästyttävän nopeatahtista.”

MAX tiivistetysti – eLCE-ratkaisu RE/MAX:lle
powered by Fenux
”Ota käyttöön työntekijöillesi räätälöidyt digitaaliset työvälineet, joiden avulla he tuottavat asiakkaillenne arvoa asiakaspolun jokaisessa vaiheessa.”
Olen kiinnostunut tapaamaan Fenux-tiimiläisen. Tällä hetkellä koen, että tarvitsemme:
Haluamme keskustella valituista ja muista mahdollisista tarpeista kanssanne. Olettehan yhteydessä minuun:
Soita tai lähetä sähköposti
Ari Heiskanen
CEO, Head of Sales and Customized Software Solutions
+35840 866 8348
Juri Oshujev
CTO, Head of Technology
+358 50 327 25 07
Jori Kuttila
Head of Consultant and Training Services, Product manager, Open Applications
+358 400 229 436

"Yhdistämme uniikilla tavalla strategian, prosessit, ihmiset ja datan modernin teknologian avulla."
Laskutus- ja yhteystiedot
Huomioithan, että suosimme e-laskuja:
Verkkolaskutusosoite:
003727607662
Välittäjä:
OpusCapita Solutions Oy
Operaattoritunnus:
E204503
Posti- ja käyntiosoite:
Katu:
Pohjoinen rautatienkatu 21 B
Postinumero:
00100
Kaupunki:
Helsinki

Lisää meistä

Fenus on latinaa, ja merkitsee voittoa, hyötyä, arvoa. Sitä haluamme tuottaa asiakkaillemme ratkaisujemme avulla. UX merkitsee käyttäjäkokemusta - ja siihen panostamme ratkaisuissamme. Mutta meille UX on enemmän.

Se merkitsee ihmisten, prosessien ja teknologian välistä saumatonta liittoa. Haluamme tukea asiakasyritystemme ydinprosesseja, koska niissä tehdään yrityksen tulos. Me haluamme, että käyttäjät rakastavat ohjelmistoja, joita me tuotamme heille. Niiden pitää olla helppokäyttöisiä, käyttäjiään vietteleviä. Fenux-nimi tiivistää identiteettimme: Olemme arvoa ja voittoa käyttäjäystävällisesti välittävä yritys. Miksi Sinun kannattaa valita meidät?

Koska sisällöllä ja toiminnallisuuksilla on ratkaiseva merkitys

Ohjelmistokoodaus on vaativaa, mutta niin on myös organisaatiosi suorituskykyä tukevien järjestelmien suunnittelu ja määrittely. Ei ole liioittelua sanoa, että viimeistään nyt teknologian, ihmisten ja prosessien saumattomalle yhteydelle asetetaan tiukempia vaatimuksia.

Se vaatii ratkaisun suunnittelijalta mm. seuraavien kokonaisuuksien ymmärrystä ja hallintaa: johtaminen, ihmisten käyttäytyminen, analytiikka, palvelumuotoilu, lean-filosofia, myynti, markkinointi sekä eri toimintojen ja prosessien syy-seuraus-ketjujen paikantaminen. Tästä syystä Fenux. Projektissasi työskentelee aina ammattilainen, jonka päätavoite on parantaa liiketoimintasi suorituskykyä.

Koska käyttöliitymällä on merkitystä

Käyttöliittymän, jonka käyttäjä kohtaa, tulisi olla helppo, yksinkertainen ja käyttäjää viettelevä. Tätä kaikkea edustaa Fenuxin käyttöliittymäkonsepti.

Asiakkaamme ovat antaneet erityistä kiitosta yksinkertaisista käyttöliittymistämme. Käyttäjäpalautteen perusteella ne ovat loogisia, nopeasti omaksuttavia ja kauniita. Relevantti sisältö ja viettelevä käyttöliittymä ovat digitaalisten asiakasratkaisujemme tavaramerkki. Siksi Fenux, koska ratkaisumme todella elävät päivittäisessä elämässäsi ja vaikuttavat suoraan liiketoimintasi suorituskykyyn sitä parantavasti.

Koska koodareilla – Laatu ja Määrä – on merkitystä

Loistavinkaan suunnitelma ei muutu tavoitelluiksi tuloksiksi ilman onnistunutta toteutusta. Asiakkaan ratkaisun toteuttaminen suunnitellulla tavalla vaatii tiivistä toiminnallista yhteistyötä ja vuorovaikutusta asiakasratkaisun suunnittelijoiden (liiketoiminta ja käyttöliittymät) ja koodaustiimin välillä.

Olemme rakentaneet strategisen liittouman kahden ohjelmistoyrityksen kanssa. Tunnemme toisemme ja tavoitteemme ja työskentelemme yhdessä parantaaksemme liiketoimintasi suorituskykyä. Strateginen kumppanuus takaa meille resurssien nopean lisäämisen, monipuolisen asiantuntemuksen (mm. erilaiset ohjelmointikielet, erilaisten ympäristöjen hallinnan, designerit) ja kokeneet koodaajat (jokainen koodausryhmämme jäsen on koodannut yli 10 vuotta).

Ohjelmistokehityskumppanimme eivät takaa meille ainoastaan kyvykkäitä resursseja riittävästi – he toimivat tarvittaessa myös toimintamme rahoittajina. Toimintamme, projektimme ja resurssimme ovat vahvalla pohjalla. Siksi Fenux. Meillä on halu ja kyky toteuttaa out of the box -ratkaisuja yrityksesi suorituskyvyn parantamiseksi.

Uutiset

  1. Fenuxin tavaramerkki – eLCE – on rekisteröity EU:ssa

    EUROOPAN UNIONIN TEOLLISOIKEUKSIEN VIRASTO hyväksyi tavaramerkkihakemuksemme 19.1.2021. Tavaramerkki hyväksyttiin kaikissa hakemissamme luokissa, jotka ovat: Tietokoneohjelmistot; sovellusohjelmistot (9); Liikkeenjohdon konsultointi (35); Koulutuspalvelut (41); Tieteelliset ja teknologiset suunnitelupalvelut; verkkosovelluspalvelut [SaaS], (42).

    Toukokuu, 2021
  2. Fenux kasvattaa asiantuntijatiimiään

    Jori Kuttila aloittaa Fenuxissa eLCE-filosofiaan perustuvien konsultointi- ja valmennuspalveluista vastaavana johtajana. Tämän lisäksi Jori ottaa vastuulleen avointen applikaatioratkaisujen myynnin. Fenux panostaa vahvasti eLCE-filosofiaan perustuvien valmennus- ja konsultointipalveluiden tuotteistamiseen ja kehittämiseen sekä filosofiaan perustuvien avointen applikaatioiden rakentamiseen. Vuonna 2021 Fenux tuo eLCE -filosofiaan perustuvat avoimet applikaatiot kahdelle eri toimialalle. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että olemme saaneet riviimme Jori Kuttilan. Hänen useiden vuosien vahva kokemus niin strategisesta ja operatiivisesta johtamisesta ja esimiestyöstä sekä myynnistä, markkinoinnista ja tuotteistuksesta ovat sitä arvokasta osaamispääomaa, jota asiakkaamme ja Fenux arvostaa.

    Lokakuu, 2020
  3. Business Finland ja Kolster tukemassa ja turvaamassa Fenuxin IPR-oikeuksia

    Business Finland myönsi Fenux Oy:lle innovaatiotukea IPR-oikeuksiensa selvittämiseen ja turvaamiseen. IPR-kummpanikseen Fenux Oy valitsi Kolsterin, joka on vahva asiantuntija innovaatioiden takana. Syyskuussa 2020 haimme Kolsterin asiantuntijan johdolla EU-rekisteröintiä tavaramerkille: eLCE. Tavaramerkkiä on haettu seuraaville tavaroille/palveluille: Tietokoneohjelmistot; sovellusohjelmistot, Liikkeenjohdon konsultointi, Koulutuspalvelut ja Tieteelliset ja teknologiset suunnittelupalvelut; verkkosovelluspalvelut [SaaS].

    Syyskuu, 2020
  4. Fenux ponnisti kansainväliseksi toimijaksi

    RE/MAX Eesti valitsi Fenux Oy:n uudeksi, strategiseksi teknologiakumppanikseen. Fenux toimittaa RE/MAX Eestille ainutlaatuisen All in One -ohjelmistoratkaisun, joka perustuu Fenuxin eLCE-filosofiaan. Strateginen ohjelmistokumppanuus varmistaa ja vauhdittaa RE/MAX Eestiä saavuttamaan markkina-asemaan ja tuloksiin liittyvät tavoitteensa. RE/MAX Eesti haluaa olla markkinaykkönen kaikilla keskeisillä tulosmittareilla mitattuna – niin asiakas- ja henkilöstökokemuksessa sekä taloudellisessa suorituskyvyssä.

    Kesäkuu, 2020
  5. Fenux tuottaa Digital Sales Promoter (DSP) - ratkaisun Meretek:lle

    Asiakaslähtöistä varaosien saatavuutta edistävä ratkaisu tuli tarpeelliseksi Meretek Oy:lle, kun se lähti rakentamaan täyden palvelun varaosabisnestä. Strategisen valintansa johdosta Meretek Oy kykenee ainoana Suomessa tarjoamaan asiakkailleen sekä OE-, tarvike-, että purkuosat. Purkuosissa Meretek tarjoaa asiakkailleen ylivoimaisen suuren valikoiman - noutovarastosta löytyy yli 100 000 ja toimitusvarastosta yli viisi (5) miljoonaa osaa.

    Maaliskuu, 2019
  6. Fenux vauhdittamassa GC DENTALin myyntiä kasvuun

    GC Dentalin kasvun vauhdittajana toimi Fenux Oy:n kehittämä eLCE -filosofiaan perustuva valmennus- ja konsultointikonsepti. GC Dentalin Regional Sales Manager, Pekka Pahkamäki lausui kiitoksensa tuloksellisesta projektista: ”Jälleen kerran sain Fenuxilta konkreettiset työvälineet myyntimme kasvattamiseen. Tässä casessa minut yllätti toimialan lukuisat arvoalueet ja erityisesti se, että ne ovat toimialan toimijoille sokeita pisteitä. Jokaisesta tunnistetusta sokeasta pisteestä voimme rakentaa läpimurron, jossa meillä on mahdollisuus toimittaa asiakkaalle enemmän kuin mitä asiakkaat odottavat.”.

    Marraskuu, 2018
  7. Digital Business Manager (DBM) tukee kasvun johtamista Hammas Hohde Oy:ssä

    Hammas Hohde Oy panostaa niin orgaaniseen kuin yritysostojen kautta tapahtuvaan kasvuun. Orgaanisen kasvun tavoitteellinen johtaminen edellyttää reaaliaikaista raportointia johtamistoimenpiteiden vaikuttavuudesta niin yksilö- kuin toimipaikkatasolla. Samoin Hohteelle on tärkeää nähdä lukujen valossa, miten heidän palvelukonseptinsa realisoi asiakaskokemuksen tuloksiksi ja missä kehittämispotentiaali sijaitsee. Näistä ja monista muista syistä Hammas Hohde Oy otti käyttöön Fenuxin Digital Business Manager –ratkaisun kesäkuussa 2018.

    Kesäkuu, 2018
  8. Fenux Oy tuottaa uuden sukupolven myynti- ja asiakaspalveluratkaisun RE/MAX:lle

    ArvoMyynnin, myynnin johtamisen ja asiakaspalvelujen digitaalisia ohjelmistoja kehittävä Fenux Oy ja kiinteistövälitysyhtiö RE/MAX Finland ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä osapuolet kehittävät yhdessä kiinteistövälitystoimialan myyntiä, myynnin johtamista ja asiakaspalvelun laatua sekä tehokkuutta ja tuottavuutta parantavan ohjelmiston. Fenux Oy tuottaa ohjelmistoratkaisun RE/MAX Finland:lle yksinoikeudella kiinteistövälitystoimialalla Suomessa.

    Maaliskuu, 2017